woensdag 26 februari 2020

Onze Filemene in de Dag Allemaal van deze week!

Verslag van de opvangmama, na 1 week: "Filemene heeft heel veel potentieel in zich. Van dag 1 was ze perfect zindelijk. Ze werd direct aanvaard door onze andere honden en katten. Ze straalt rust uit, blaft zelden. Overdag blijft ze in huis, los en ze maakt niets stuk, terwijl wij gaan werken. Ze bloeit elke dag meer open en elke dag vertrouwt ze mij meer. Op de eerste dag kreeg ik al heel onverwacht een likje aan mijn hand in de tuin, maar ik mocht haar niet aankijken of ze liep op 3 meter veilige afstand. Van oogcontact had ze schrik, en bij een aanraking bevroor ze. Dit deed ze zo enkele dagen... Na 1 week kwam ze vanzelf naar me toe, gaf ze likjes terwijl ik haar aankeek, mocht ik haar aaien en speelde ze in de tuin met onze hond. Ze blijft wel nog op haar hoede, maar na slechts 1 week is dit best begrijpbaar. De truc was om niets te forceren, zelf rustig te zijn en haar uit haar eigen beweging te laten komen. Ik ben er zeker van dat ze haar definitief baasje gelukkig zal maken! Filemene zoekt een baasje dat haar begrijpt (een stabiele hond als huisgenoot zou een pluspunt zijn). Het is een prachtige hond zonder enig kwaad in zich, die een mooie thuis verdient. Misschien bij jou...?" Je kan met haar kennismaken in haar opvanggezin in België. 

Meer info over haar vind je hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten