donderdag 30 januari 2020

Ola, hier is Loa


Toch eventjes een update van onze flinke meid Loa (ace Atenea).

Gezellig naar zee, mooie zonsondergang, matching adidog hoodies met grote broer.

Met bal, maar die mag niet binnen, dus afgepakt. Pffff. Het is wel die van mij of toch die van grote broer? Oeps. Even onschuldig kijken dan maar.

Gisteren voor het eerst naar de hondenspeeltuin in Tivoli geweest. De max. Ik vond de konijntjes op de kinderboerderij ook super interessant.

En wat ben ik gegroeid! 50 cm al en 12,5 kilo.

Ik heb het super naar mijn zin. Nu nog mijn broertje (ace Anchoa) en zusje (ace Afrodita) een warme thuis! Is mama (ace Anka) ondertussen al in België?

‘T zou ook leuk zijn om mijn hondenfamilie eens te ontmoeten. Ace Artemisa woont ergens in België en ace Apolo in Nederland. Ik woon in Keerbergen, België.

Likjes en knufssss

Loa







Geen opmerkingen:

Een reactie posten