zaterdag 28 december 2019

Het verhaal van Giulia, studente,....


Toen we opweg waren naar het dodingstation was ik een beetje nerveus. Ik wist niet hoe de honden gehuisvest, verzorgd en behandelt werden. Gelukkig was er een dierverzorger die lief met de honden omging en ze niet op een slechte manier corrigeerde. Maar toch was het een naar idee dat de dieren konden worden ingeslapen ookal is het niet noodzakelijk medisch of mentaal. Het was een moeilijke beslissing wie ik zou meenemen omdat je ze natuurlijk allemaal het liefst wil redden. Ik zag een erg lief zwart jong hondje die zat te springen om te knuffelen. Ik keek in zijn ogen en wist toen dat ik hem wou meenemen. Toen hij uit zijn hok was, sprong hij gelijk op me af om te knuffelen. Toen we bij ACE aankwamen was hij erg blij. Ik ben erg blij met mijn keuze om hem mee te nemen en ik weet zeker dat hij een liefdevol thuis gaat vinden.


Het hondje wordt eerst medisch gecheckt en na de quarantaine komt hij/zij ter adoptie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten