maandag 23 december 2019

Heerlijk nieuws van Gronda en Gronka!!


Even een update. En ik ga het proberen kort houden. We hebben de hoofdvogel afgeschoten. Zo simpel.  

Het zijn schatjes. Ze grenzen aan de perfectie. Wie deze meisjes maandenlang over het hoofd zag wegens welke reden dan ook (ik kan er wel enkele verzinnen), heeft een grove fout gemaakt. Ze weten niet wat ze missen. Ze zijn dan misschien uiterlijk niet zo sexy maar hun hart is van goud.

De introductie in de roedel is vlekkeloos verlopen. We hadden het niet beter kunnen hopen. Zowel de nieuwelingen als de anciens hebben tot nu toe een perfect parkoers gereden. Er is geen lip opgetrokken, geen grom gevallen.

Toen we om middernacht naar boven gingen, vreesde ik even voor protest en nachtlawaai precies omdat ze reeds zo aan mij “plakken”. Maar niets was minder waar. Gisterenavond lag Gronka naast mijn linkervoet op de poef. Mijn rechter voet had ik noodgedwongen naar de grond verhuist en daar lag Gronda met haar kop tegen. En Huggo lag met zijn bot boven op mijn borst. Ik was dus goed omringd om eens even TV te kijken. Brave en rustige Babel lag zoals gewoonlijk in het mandje naast de TV. We hebben vannacht rustig kunnen slapen en om 6u15 ben ik opgestaan. Het ontvangstcomité stond klaar om mij te verwelkomen. Geen ongelukjes in huis. Gewoon perfect. Wij zijn dus met ons gatteke in de boter gevallen met deze twee schatten.

Hier alvast een paar foto’s.

Bedankt voor alles Monique en ik hou je verder op de hoogte.

Groetjes van Daniëlle en co




Geen opmerkingen:

Een reactie posten