vrijdag 13 december 2019

Gefeliciteerd !!


Lieve Fabienne en alle medewerkers van Ace,
Van Harte Gefeliciteerd met jullie 20-jarig jubileum!!
Onvoorstelbaar, 23000!! hondjes gered!!!
Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie af en toe eens heel diep moeten zuchten, vanwege  de nog steeds niet aflatende aanhoudende stroom van hondjes, hetzij gedumpt, hetzij enorm verwaarloosd, daarbij ook.. voor de toekomst zal er denk ik helaas nog weinig veranderen daar in Spanje…
Maar..dankzij jullie onvermoeibare inzet hebben toch 23000!! hondjes na de hel, nu een hemel op aarde gevonden.
Doe bij dezen nog een leuke foto erbij van mijn spanieltjes, Jody,Marie-Sol en Lady Jane , volop genietend op de Kootwijker zandverstuiving, afgelopen juni.
Kan niet anders zeggen, hun blijheid straalt er vanaf!!
En volgens mij geeft dit jullie  de kracht  om door te gaan, al die mooie berichten over de geadopteerde hondjes waarmee het nu zo goed gaat en bedolven worden onder liefde en aandacht, iets wat ze allen voordien immers never nooit hebben gekend.
Dus..bij dezen draag  ik met liefde  graag mijn steentje bij d.m.v. een foto van mijn allerliefste schatten, t.w. Jody, Marie-Sol en Lady-Jane.

Lieve groeten, Tieske en de spanieltjes.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten