donderdag 19 december 2019

Dagboek van Fabienne - My name is Rocks,...


Hallo allemaal,

Ben ik geen knappe jongen? Onmogelijk om me te missen, met die oren als een Jumbo Jet,… Een karakter als van goud, en altijd vrolijk,… Zoals ik al zo vaak vertelde dezer dagen, werd ik gedumpt en vergeten, en verwaarloosd in de campo achtergelaten,… Ik doolde weken rond tot mijn foster gezin me oppikte en me vertelde dat er niet veel knapper dan mij waren, en dan dat kleurke van mij,…

Ik heb het allemaal mee, en dat weet ik ook,… Er is geen dag die voorbij gaat of je zal om me lachen,… Zindelijk ben ik nog niet helemaal, maar de wil om te leren is er, de wil om uw zetel te gebruiken is er zeker ook, en de wil om je beste vriend te worden is een onvoorwaardelijk belofte,…

Mijn naam is Rocks, knap he???





Meer informatie over Rocks vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten