dinsdag 17 december 2019

Bobbie


3 maanden geleden weeral dat we Bobbie mochten verwelkomen in ons gezin. Het was allemaal enorm wennen voor hem en ook een beetje voor ons natuurlijk. Alles was nieuw voor hem en wat vond hij het spannend! Beetje bij beetje ontdooide hij en durfde hij steeds meer zijn grenzen te verleggen. Ik kan me de eerste keer wandelen met Bobbie nog goed herinneren, zo onzeker en echt willen vluchten. Als ik hem nu bekijk is dat al zoveel verbeterd! Hij heeft echt wel even tijd nodig gehad om zich te beseffen dat ons huis ook zijn huis werd. En dat de wereld daarbuiten best leuk is als je het een kans geeft. 😉
Van een bange pup werd Bobbie steeds meer zichzelf gelukkig. 
Bobbie is een schatje, een klein blij eitje die zot is op ieder in ons gezin; inclusief de poezen. Met andere honden gaat het super goed en kan hij heel leuk spelen. Naar andere mensen toe is Bobbie over het algemeen onzeker en voor mijn schoonmoeder is hij echt bang. Behalve mijn moeder en mijn broer, die vindt Bobbie geweldig! Geen idee waar dat aan ligt, maar we hopen dat mettertijd dat wel verbetert. 
Geen verwachtingen en veel geduld, dat hebben we wel geleerd de afgelopen paar maanden. Bobbie is ondertussen zindelijk, dat was wel even een karwei 😆
Ook kan hij al even alleen blijven, ook al super knap! 
We genieten volop van hem en kijken enorm uit naar alle avonturen die we nog samen met Bobbie zullen gaan beleven! 

Hier zijn we even bij mijn moeder op bezoek. De grote zwarte knapperd is Tobie(ace-Kurt)

Dus onze kleine Bobbie heeft een Spaanse maat met wie hij het enorm goed kan vinden! 😁

Met vriendelijke groeten,
Marieke 



1 opmerking:

  1. Leuk geschreven Marieke. En inderdaad onze twee lieverds doen het goed...de Spaanse parels 🧡

    BeantwoordenVerwijderen