zaterdag 23 maart 2019

Wat ruist daar in het struikgewas??

Hallo lieve dierenvrienden,
Had gistermiddag de golfplaat voor het deurtje van de voliere weg gehaald, ja.. en dan zien de beide meisjes daar iets over de grond scharrelen wat ze nog nooit eerder hebben gezien, nl. 2 kwarteltjes!!
Die zijn bij mij tijdelijk ondergebracht, daar mijn moeder ze op dit moment niet kan verzorgen.
Nou, ze hebben zegge en schrijve meer dan 2 uur!! gebiologeerd staan te kijken, nou ja, Lady-Jane is er uiteindelijk maar bij gaan zitten, maar Marie-Sol gunde zich daarvoor geen tijd!
En Jody, ach, die is uiteindelijk maar bij mij op schoot gekropen, met een snoet zovan, ach, die domme meiden, weten ze nu nog steeds niet dat ze er niet bij kunnen vanwege het gaas?? Het zal mij een rotzorg zijn, ze doen maar, heb ik lekker alle aandacht van mammie!
Uiteindelijk hebben de meiden het maar opgegeven, en vandaag… de kwarteltjes bestaan voor hun niet meer! Waarschijnlijk heeft hun jachtinstinct gisteren een enorme deuk opgelopen, zal het vanavond proberen goed maken met een lekker kluifje, en daarna af en toe een stukje Chips.


Lieve groeten van Lady-Jane, Marie-Sol, Jody en van mij, Tieske.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten