dinsdag 19 maart 2019

Lieve Paco (Shin Spirit) 2j bij ons ❤🎉

Een hond redden veranderd de wereld niet, maar de wereld veranderd totaal voor de hond
Jouw lieve trouwe ogen
staren mij aan
met je kopje schuin gebogen
met, zullen we nu naar buiten gaan?
Jouw ogen donker bruin van kleur
kijken vol liefde en trouw
maar ook tergelijker tijd naar de deur
met andere woorden gaan we nouw!
Nog steeds staren je warme ogen naar mij
je wil graag naar buiten gaan
je kijkt omhoog en dan weer opzij
en blijft nu rustig voor mij staan
Kom we gaan lekker naar buiten
zeg ik tegen jouw,
je ogen beginnen te stuiten
alsof je zegt ;ik hou van jou
Jou lieve trouwe honden ogen
maken me warm en blij
jij hebt me nog nooit bedrogen
want jij bent bent gewoon jij!!!

Je bazinnetje 
 Marie-Christine

De 1ste 2 foto's zijn gemaakt toen hij is aangekomen.
De 2 laatste zijn bij ons thuis





Geen opmerkingen:

Een reactie posten