maandag 18 maart 2019

Een berichtje van Frekkel. l (Benji 15227)

Hoi hoi met mij gaat alles super......ik ben al een echt klein ettertje aan het worden.
Heb hier nog zo een klein ding lopen van ACE die ze Ollie noemen, en dat is mijn vriend mijn steun en mijn maatje geworden. Lekker heel de dag achter het bazinnetje aan rennen hhhhmmmmm heerlijk. 
Ook ben ik al vaker naar het grote boze bos geweest met de bazen, en afgelopen weekend op het strand. En loslopen kan ik ook al. Wat willen we nog meer. 
Nee ACE ik kom niet meer terug, zit hier helemaal op mijn plekje. Maar jullie wel super bedankt voor alle goede zorg. Hier stuur ik nog een paar foto’s mee. Misschien kan je mijn stukje op de site zetten met die foto’s. 

Vele lieve groetjes en een dikke poot,


Frekkel.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten