zaterdag 9 februari 2019

SOFIE, HEEL ERG BEDANKT VOOR JOU INZET!!

Nadat ik jullie reportage zag op youtube, besloot ik iets te doen om jullie te helpen... Ik heb verschillende posts op facebook geplaatst en in mijn dansschool uitgehangen. Na 3 weken tijd, heb ik maar liefst 29 manden, 3 benchen, zeker 50 riempjes, een grote zak tennisballen, een zak met jasjes, speelgoed, heel veel handdoeken en dekens, eten/ snoepjes en zelfs een tondeuse gratis gekregen van heel veel sympathisanten. Vandaag de autovol gestampt en alles afgezet in Zaventem.Hopelijk kunnen hier binnenkort heel veel hondjes van genieten!
Met heel veel liefde geschonken, jullie Egeo en familie (Sofie, Thierry, Xabi en Yuna)
Wil jij ook helpen met inzamelen stuur dan een mail naar inzameling.nederland@ace-charity.org
En voor België kan je een mail sturen naar: inzameling.belgie@ace-charity.org




Geen opmerkingen:

Een reactie posten