maandag 11 februari 2019

Rasta

Met ras gaat perfect,ze is getest op alles en is schoon van alle ziektes.
Ze is nog steeds knetter ,heel lief en luistert goed.
Ze kan heel goed loslopen en volgt,alleen merken wij dat er toch een bepaalde angst is naar andere honden, dat verklaart dat ze echt onverwacht uitvalt als ze aan de lijn zit of in de auto een andere hond ziet. Maar ja ik weet niet wat mijn kleine  lieve zwarte monster heeft meegemaakt.
Ras ziet er echt heel mooi uit tegenwoordig.
Gaat 1xper 6 wkn naar de kapper en lijkt/is nu echt een Catelaanse herder en geen Pero de Basura meer.
Ze is stappelgek op kinderen alleen soms iets te enthousiast, zo ook als ze mij wakker maakt, als ik niet oppas springt ze met vier poten bovenop mij.
Voordeel ik ben direct wakker (vrolijk).
Kortom wij zijn heel blij met dat gekke beest
En wij vertellen ook aan mensen dat ACE een perfecte organisatie is.
Als ik groter woonde had ik wel vijf van dit soort monstertjes van jullie willen hebben.
💋van Rasta Vink

De groetjes van christien.
Rasta net in nederland.zoek de verschillen.

Net 2 mnd. in Nederland

 Ras denkt dat ze geborstelt moet worden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten