donderdag 17 januari 2019

Gabber 3 jaar in Nederland..

Het is drie jaar geleden dat ik aankwam  op schiphol, ik lig achterin de box, je kunt mij niet zien.

Op de andere foto is de groep van toen die allemaal in spanning stonden te wachten tot dat wij aankwamen.

Ik ben zo blij mijn vrouwtje en ik doen alles samen poep gezellig, ik heb ook een vriendinnetje op lange afstand, zij zit nog in spanje, nu wil ik voor haar graag ook een gouden mandje  en natuurlijk voor al mijn spaanse vriendjes.

Maar tracy is een beetje speciaal, waar wij wonen mag helaas maar 1 hondje  en daarom hebben mijn vrouwtje en ik haar virtueel geadopteerd, maar nu is mijn vraag heeft iemand misschien een plekje voor deze lieverd.



Tracy al vanaf pup in de Refugio.
Hier vind je meer informatie over haar.
Heb je plaats, denk aan Tracy!!!

En hier lig ik heerlijk op het balkon.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten