zondag 28 oktober 2018

RIP Fara

Lieve Fara, 

op twee maanden na was je vijf jaar bij mij. 
Je kwam op 23 december 2013 uit de hondenhel van Spanje en had hier een gouden paleis. 
Bijna constant was je aan mijn zijde. 
Tijdens bijna 300 parfumlezingen en tientallen concertjes lag je braaf aan mijn voeten op het podium, zonder dat het publiek er erg in had. 
In de auto vergezelde je me, soms naast mij, vaak achterin op de ruime kofferruimte met de zetels plat. 
Je was mijn zachte vriendinnetje in de stille momenten en tijdens de eenzame avonden en weekends. 
Dankzij jou was er altijd 'leven' in huis. Nu valt er een doodse leegte en stilte. 
Maar het ging niet meer. je begon af te zien en je leven had geen kwaliteit meer. Dat kon ik niet aanzien. 
Mijn hart brak je zo te zien en het brak nogmaals toen ik je moest laten inslapen. Ik mis je . Keihard. 
Rita, Baziel, Heidi, Twister... en zovele anderen.. ze gaan je ook missen...

Dankjewel lieve mensen van SHIN, dankzij jullie kwam Fara bij mij terecht.
Ze heeft mijn leven verrijkt…
Daarom dat ik nu zo bedroefd ben..



bedroefde groetjes
Lieven












Geen opmerkingen:

Een reactie posten