zondag 28 oktober 2018

Jody, Marie-Sol, Lady-Jane en hun mamma Tieske

Hallo lieve dierenvrienden.
Er zijn de laatste tijd steeds meer momenten in mijn leven dat ik mij ernstige zorgen maak over  de aarde die wij met zijn allen kapotmaken door overbevolking en vervuiling.
Ook baart het me zorgen hoe de mensheid aan het verharden is.
Echter…wat me tijdens deze gedachten  weer positief doet denken zijn mijn allerliefste schatten!!!
Altijd blij en dankbaar met het kleinste gebaar, nooit vragen, alleen maar onvoorwaardelijke liefde geven.
Mijn motto is al sinds lange tijd: Sinds ik de mensen ken heb ik de dieren lief, enkele uitzonderingen daargelaten.
Nou ja, op bijgaande foto is te zien hoe ik me voel met mijn Vrienden voor het leven!!

Lieve groeten van Jody, Marie-Sol, Lady-Jane en  hun mamma Tieske.

Foto gemaakt door Karin Koning tijdens de laatste ACE dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten