maandag 29 oktober 2018

Een update over hoe het gaat met Tiko na 2 dagen bij mij.

Dag 1: 
Makkelijk mee in de auto, is er zelf ingesprongen. Was nerveus maar heeft niet moeten overgeven of zo.
Hier geen angst gehad bij het wandelen en staat kwispelend klaar om zijn riem aan te doen. Bij wat meer drukte wordt hij nerveus maar zoekt bij mij naar steun en vertrouwd mijn beslissing.
Met de katten geen probleem. Een van mijn katten blies er de eerste dag naar maar dat is nu ook al over.
Zijn mand en bench worden door hem perfect in gebruik genomen. Hij is zeer rustig in huis. Alleen laten doen we nog niet want vermoed dat daar wel veel op geoefend zal moeten worden.
Hij wil graag mij plezieren door te doen wat ik vraag en heeft enorm graag mijn knuffels maar zonder opdringerig te zijn. Ook ervaart hij een korte nee als ok dat mag ik niet maar hij begrijpt dat hij niet angstig moet zijn dat er iets erg zal gebeuren

Kortom. Zelfs mijn meest positieve verwachting was niet zo goed als het blijkt te zijn. Het gaat fantastisch!

Dank aan jullie allen!

Mvg Tommy 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten