vrijdag 14 september 2018

Tip voor honden die een kap om moeten, hier een alternatief.

Ik heb altijd voor onverwachte verwondingen een kap in huis. Mijn eigen model wilde voor iets lekkers, best even showen.  Via mijn vriendin kwam ik er achter dat er een veel prettiger kraag op de markt was. Veel mensen weten dit niet. Hij wordt verkocht bij Zoo'plus en kost in de maat S   € 14,95.
Wat ik echter niet zag was dat je voor € 19,00 moet besteden.  Toen ik daar achter was kon de bestelling doorgaan. Twee zakken oren er bij. Het is een geweldig ding en wellicht zijn er mensen die dit ook prettiger vinden dan zo'n kap. Zeker bij grote honden. Die stoten helemaal overal tegen aan met zo'n kap.
En dus besloot ik dit gegeven door te sturen. 
Groetjes Belia en model Bas.






zooplus.nl
Klik hier om naar Zooplus te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten