zaterdag 15 september 2018

Lukita nu Boyke zoekt de zon op.....

Toen ik gisteren naar achteren liep miste ik een kussen van de honden, kon natuurlijk nooit ver zijn dus ik loop door naar de bijkeuken en wat schets mijn verbazing, daar lag Boy op het bewuste kussen, lachen dus. Ik heb hem uiteraard laten liggen en ben weer doorgegaan met mijn werk, kom ik even later in de keuken en ja hoor, meneer had een beter plekje gevonden om te zonnen.
Hij is natuurlijk pas sinds zaterdag hier en ligt nog graag in de zon 😂😂😂






Nu ik dit schrijf heeft hij zijn kussen ook weer richting zonnetje gesleept haha


1 opmerking:

  1. Wat prachtig om hem zo te zien! Sleept ie zelf zijn kussentje de zon in?
    Veel groetjes van een van zijn voormalige virtuele adoptant Mariska

    BeantwoordenVerwijderen