dinsdag 25 september 2018

Dribbel

Lieve verzorgers van ACE,
Bedankt dat jullie mij op het vliegtuig naar Nederland hebben gezet. Natuurlijk vond ik jullie ook allemaal heel lief maar ik heb hier een heel groot hok waar ik lekker kan rondlopen en ik zit hier ook niet alleen in. Ik heb hier een grote zwarte vriend die nog wel een beetje aan me moet wennen maar ach ik maak me niet zo druk. Ik krijg heel veel aaitjes en knuffels van de mensen die ook in mijn hok zitten. Dat is echt heel gezellig hoor! We gaan ook regelmatig het hok uit. Dat is helemaal geweldig. Kan ik lekker door het gras en de struiken heen. Dat vind ik nog wel een beetje vermoeiend hoor. Maar daar wen ik vast snel aan. Dat moet wel want ik vind het veel te leuk.
Dus ik ben echt heel blij dat jullie mij hiernaar toegestuurd hebben.
Een lik en een poot van Dribbel 🐾
En natuurlijk de groetjes van mijn nieuwe familie.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten