zondag 30 september 2018

ACE Maria nu Zappa

Ik adopteerde deze grote vakantie een hondje van jullie...ACE Maria, Zappa hernoemde ik haar...
Zappa vertelt graag haar belevenissen. Zappa is 1,5 jaar en een echt lieverdje....
Zappaverhaal
Boterham
Nu moet ik jullie toch wat vertellen...
We gaan elke dag mooie wandelingen doen...ik vind dat leuk...heel leuk zelfs.
Moeke probeert toch zeker elke dag een nieuwe weg te vinden...dat vind ik leuk want dan zijn er heel veel nieuwe geurtjes.
Deze week had moeke een mooie wandeling uitgestippeld....weinig verkeer...veel groen...ikke blij...
Moeke stapt altijd flink door..ik heb een lijn van 8 meter..zodat ik ook rustig rustig eens kan snuffelen en dan in volle vaart 16 meter aan een stuk kan lopen.
Maar ik heb een zeer goede neus... en plots werd mijn aandacht getrokken door witte dingen...moeke was al doorgelopen en had er geen aandacht aan besteed...
En weer was Boemer er: “kijk Zappa...brood....dat is lekker...moeke heeft het niet gezien...pak gauw een boterham en eet hem snel op...vooraleer moeke het gezien heeft...want anders zal ze het afpakken....eten Zappa...”
Ik denk dat iemand een heel brood per ongeluk verloren was...wat een geluk voor mij en alle alle andere hondjes...er lagen vele sneden brood...
Ik nam braaf een grote snede in mijn muil en liep ermee naar moeke...misschien lustte ZIJ ook wel een boterham...
Oeioeioei...geen goed idee...moeke riep: Zappaaaaaaaa!...
Van het verschieten liet ik de boterham prompt vallen...
Ik denk dat moeke geen honger had...
Ik kreeg een standje...moeke zegt dat eten dat op straat ligt SLECHT is...stel je voor zeg...
Ze keek ook naar mij met die allesziende blik van haar...brrrr....en vroeg alleen maar: “Boemer heeft je dat zeker opgestookt?”.... ik moest zelfs niets antwoorden...ze WIST het sech...
En Boemer?? ....die hoorde ik lachen vanuit de hondenhemel...de schelm...
Pootje van jullie vriendinnetje Zappa
🐾🐾

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten