maandag 20 augustus 2018

Napoleon

SCHOON OUDJE HE🤗🤗

Fabienne verteld: Dat is de allereerste bull dog die ik heb gered uit het toenmalige dodenstation 13 jaar geleden...toen ik aan het praten was met de eigenaar sprong er plots een hond in mijn knieen dusdanig dat ik mijn evenwicht verloor en bijna viel....wel dat was hij, Napoleon, ik kende dat ras toen totaal niet maar heb hem mee genomen en sinds zijn we onafscheidelijk...daar werd mijn liefde voor bulletjes geboren...zijn naam is Napoleon, sterk en vastberaden als ie is....l amour et la force in een pakje! Hij is vandaag bijna 14 jaar...weinig tandjes, grijs en stram maar nog altijd samen net een paar anderen de lieverds in mijn leven...God wat zien we ze graag he!! Hij is nu een oudje dat geluk had...ik wens het voor al onze oudjes...mijn Max wordt 3 September 18 jaar...voila salukes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten