woensdag 15 augustus 2018

Maria nu Zappa

Geachte mensen
Ik adopteerde deze vakantie een hondje van ACE/SHIN...Maria...die ik herdoopte naar Zappa...
Ik schrijf op mijn FB pagina verhaaltjes die Zappa op haar hondenmanier vertelt...dit is zo een verhaaltje...
Ik hoop dat jullie het leuk vinden...
Groeten van Lena 

Lievelingsplaats

Zucht....ik ben al 4 weken bij mijn moeke...en ik durf gerust zeggen dat ik zeer graag bij moeke ben. Het is zeer rustig bij mijn moeke. Ze zorgt ervoor dat ik niet TEveel dingen ineens moet leren want ik ben niet gewoon om in een huisje te wonen. Moeke zegt dat ik vroeger al eens in een huis gewoond heb maar dat die mensen mij niet meer lief vonden. Daar snap ik niks van...want moeke zegt de hele dag hoe flink ik ben.
Ik lig het liefste zeer dicht bij moeke maar het ALLERLIEFSTE lig ik toch op “ons” bed...Ha ja....dat is ondertussen ook MIJN bed geworden. Moeke vindt het allemaal okee...
Ze moest  glimlachen omdat ik ook graag met mijn hoofd op het kussen lig....dat ruikt zo lekker naar moeke... moeke vertelde me dat mijn broer Boemer, die in de hondenhemel is, dat niet deed.
Moeke heeft nu 4 kussens in bed...2 voor haar en 2 voor mij...maar de kussens van moeke zijn toch nog IETS beter😍.
Ik lig zo graag op bed dat ik elke gelegenheid gebruik om naar boven te spurten....
Moeke krabde eens in haar haar want ze zegde dat het slecht is voor mijn pootjes...altijd die trappen.
Moeke zou moeke niet zijn als ze daar niets zou op gevonden hebben.
Ze heeft een obstakel voor de trap gezet...nu kan ik niet meer te pas en te onpas naar boven.
Moeke tevreden...ikke iets minder.
Maar als moeke naar boven gaat mag ik mee..moeke lacht dan stiekem achter haar hand als ze ziet hoe ik me op bed installeer..pfff..ik zie dat hoor moeke.
Elke morgen gaan we een flinke wandeling doen....zaaaaaalig vind ik dat...na de middag en savonds ook...maar dan iets minder lang...
Zucht....ja...ik ben graag bij moeke...
Fijne dag iedereen van jullie vriendje Zappa🐾🐾

© Lena 


1 opmerking:

  1. Ahhh, Maria! Ik was zo verliefd op haar toen ik haar in de refugio zag. Blij dat ze zo goed terecht gekomen is! Heel veel geluk met haar.

    BeantwoordenVerwijderen