dinsdag 28 augustus 2018

Kyana, Flippy en Jaco zijn onze hondjes in de Nederlandstalige Metro van deze week


Foto Pexels
Elke week zet Metro enkele honden in de kijker die kunnen geadopteerd worden bij SHIN (Spaanse Honden In Nood). Met deze lieve viervoeters ben je nooit meer alleen.

Kyana (refnr 14941)

Hoi, ik ben Kyana, een lieve, aanhankelijke meid. Ik ben een enthousiaste pup die je vrolijk komt begroeten. Toch ben ik niet te druk en kom ik graag knuffelen. Ik heb dringend nood aan een warme thuis… Waar staat mijn gouden mandje?

Geslacht: vrouwelijk
Leeftijd: 4 maanden
Ras: kruising
Grootte: 30 cm
Vacht: kortharig
Gewicht: 5 kg

Flippy (refnr 13001)

Ik ben Flippy. Ik kom van bij een jager, waar het leven hard was. Ik ben goed en sociaal met andere honden, maar moet wel even aan vreemde mensen wennen. Zodra ik voel dat je vriendelijk bent en het goed bedoelt, kom ik gauw los. Ik heb iemand nodig die me met een beetje geduld een mooie wereld wil laten kennen, een wereld waarvan ik nog niet veel heb gezien. Wie wil me helpen openbloeien? Ik zou je zo dankbaar zijn…
Geslacht: mannelijk
Leeftijd: 8 jaar
Ras: bodeguero
Grootte: 40 cm
Vacht: kortharig
Gewicht: 15 kg

Jaco (refnr 11467)

Mijn naam is Jaco, en ik ben een knappe gast die enorm trouw is aan zijn baasje. Met rustige, stabiele honden kan ik prima overweg. Ik schrik soms wat van onverwachte bewegingen en in onbekende situaties. Daarom word ik best geplaatst in een gezin zonder, of met oudere kinderen. Ik werk graag, en luister als geen ander! Ik ken de basiscommando’s ‘zit, lig, volg’ en loop perfect aan de lijn. Voor wie op zoek is naar een trouwe, volgzame hond waarmee je kan werken, ben ik een ideale kandidaat!
Geslacht: mannelijk
Leeftijd: 8 jaar
Ras: bodeguero
Grootte:40 cm
Vacht: kortharig
Gewicht: 15 kg

Praktisch

Interesse in KyanaFlippy, Jaco of in één van de andere SHIN-hondjes? Je kan al onze te adopteren hondjes terugvinden op onze website: www.shin.be. Stuur vervolgens een mail naar adopties@ace-charity.org, of bel naar 0474/19.10.75. Voor de adoptie van onze honden vragen we een steunbijdrage van 300 euro. Zijn hierin inbegrepen: medische check-up, tandzorg, vaccinatie, sterilisatie/castratie (vanaf 6 maanden), chip, ontworming, behandeling tegen vlooien en de vlucht vanuit Spanje. Al onze honden verblijven in ons asiel in Spanje, tenzij anders vermeld. Meer info over SHIN/ACE (Spaanse Honden in Nood/Animal Care Espana) vind je hier: www.shin.be. en hier www.ace charity.org

Geen opmerkingen:

Een reactie posten