zaterdag 4 augustus 2018

Heeft mijn mammie een zonnesteek????

Afgelopen donderdag zijn we, mijn vriendjes en ik, Lady-Jane  door mammie geschoren.
Dat was niet zo erg, maar.. dan moet ik poseren omdat mammie dat zo leuk vind, nou ik NIET!!
Ook duidelijk aan mijn gezichtje te zien    ..

.
Maar… toen kwam het ergste, ik had vrijdag een pijnlijk voetzooltje, en wat doet ze?? Moest een SOKJE!!! aan en dat met deze hitte, had al zweetvoetjes, maar nu helemaal!
Echter, ze had mijn voetje ingesmeerd met een lekkere vette zalf en daarna het sokje aangetrokken, die had ik natuurlijk in no-time weer uit haha.
Maar mammie kennende, moest ik hem steeds maar weer aan omdat dit volgens haar goed voor mij zou zijn.  


En ja, ik merkte zelf dat mijn voetzooltje geen pijn meer deed, dus heb het sokje keurig omgehouden!,    
Enne…Fabienne… dat had je immers niet gedacht he, zo gehoorzaam ik nu ben haha.
En mijn mammie, nee, die had geen zonnesteek opgelopen, ze heeft het beste met mij en mijn vriendjes voor!

Lieve groetjes van Jody-Marie-Sol, ik, Lady-Jane en mammie Tieske.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten