dinsdag 31 juli 2018

Twinkeltje (voorheen Rania)

Vandaag heeft Twinkeltje (voorheen Rania) het aardse bestaan ingeruild voor de regenboogbrug, ze was 8 jaar bij mij, en heeft mooie en slechte dagen gekend, maar vandaag was het voor haar echt te veel geworden, en heb ik men liefste prinsesje laten gaan, ze heeft straks een prachtig plekje in men tuin.
Ze heeft een gezegende leeftijd gehaald van 23 jaar, want de leeftijd klopte een beetje niet als ze bij mij is gekomen, maar ze heeft maar gedaan hé..twee keer is ze door het oog van de naald gekropen, maar een derde keer mocht niet meer baten, haar lijfje was op...Mijn hartje is gebroken, maar toch heb ik haar die rust kunnen geven die ze zo heeft verdiend, mij keffens oude prinsesje, want ze was mijn bodyguard, in gedachten voelde ze zich met haar 19 cm hoogte een Deense dog!
Grappig hoe ze telkens tegen de andere hondjes (zonder tandjes dan nog) in de aanval ging...de laatste uurtjes heeft ze dicht bij men hartje gelegen en de warme liefde meegenomen met haar...Zal haar zo missen die kleine prinses Twinkel!

grtjs


Françoise





Geen opmerkingen:

Een reactie posten