vrijdag 20 juli 2018

Hallo, lieve dierenvrienden,

Rijst bij jullie zeker de vraag, wat is dit nu weer???
Welnu, het is mijn inmiddels gerepareerde nood-boven gebit sinds vanmiddag.
Had gistermorgen een enerverende morgen achter de rug qua afrastering v.w.b. mijn ponies, en net op het moment dat ik dacht, nu even relaxen met een glas ranja met ijsblokjes, hoorde ik Lady-Jane  op iets kauwen, wat bleek, het was mijn kunstgebit!!!
Ze was via de keukentafel op het aanrecht gesprongen, en daar lag mijn gebit dus, maar….ben wel blij dat ze de medicatie- strippen voor mijn pony niet heeft opgevreten,  anders….dan was ze er niet meer geweest..
Maar… van mijn gebit waren alleen de tanden en kiezen nog aanwezig, de rest was totaal weggekauwd.
Dus ik gistermiddag weer naar de prothese- arts om zo maar te zeggen, ze hebben nu een noodoplossing gemaakt, hij past voor geen meter,maar als je weet dat meer dan de helft was weggekauwd, dan vind ik wel
dat hebben ze er weer iets moois van gemaakt, hij past voor geen meter, maar met kleefpasta kom je een heel eind haha.
Dus… mocht ik moeilijk praten op de Ace-dag, oorzaak bekend. Had wel van mijn gesloopt gebit een foto kunnen maken, maar door de stress ben ik dat dus vergeten.
En kleine lady- Jane, nee, die heeft nergens weet van, nou ja, ook mijn fout, Fabienne had me al voordien al gewaarschuwd, die kleine steelt alles, ze noemde haar voordien lady Ga-Ga, die naam kreeg ze gisteren ook van mij, maar  nu is ze weer Lady-Jane…, oftewel mijn klein palingworstje..

Liefs Tieske en de cockerbende


Geen opmerkingen:

Een reactie posten