zondag 29 juli 2018

DAGBOEK van FABIENNE- Onze geliefde Helga is niet meer,...

Helga was mijn mentor en mijn refugio moeder, zo kan je het wel stellen,… Maar ze is niet meer,… Deze week, na enkele weken harde strijd ontglipte zij ons in dit leven,… Zij was degene die mij voor het eerst het toenmalige dodenstation binnen bracht en me met mijn neus op de feiten drukte,… Me wees op wat er in Spanje achter de schermen van het toerisme allemaal gebeurde met de dieren,… Eens ik dit had gezien, veranderde mijn leven en hebben we tot vandaag al meer dan 19.000 hondenlevens kunnen redden,… Sinds de allereerste dag van ACE-SHIN was zij mijn grote steun en toeverlaat, mijn soulmate,… Zij leerde mij om te vechten om dit alles vol te houden, door de vele ups and downs heen,… We waren méér dan familie voor mekaar, we waren gelijkgestemde zielen, we hadden dezelfde passie,… Elke dag kon ik bij haar terecht met onze dagelijkse beslommeringen, waar ik haar enorm dankbaar voor ben,… Haar grote wens was dat ik zou verder strijden voor elk leven in nood,… Wij gaan door met deze missie, met ons levenswerk : ACE - SHIN,… Trots en recht vooruit, met opgeheven hoofd en altijd met hetzelfde doel, een waardevolle thuis vinden voor al onze sukkelaars,… Wetende dat ze er altijd zal zijn ergens op mijn schouder, mijn beschermengel,… Voor altijd in ons hart,...










Geen opmerkingen:

Een reactie posten