donderdag 14 juni 2018

DAGBOEK - Het verhaal van mooie Nicolas,...

Voila, ik ben Nicolas, een American Akita, ja, puur ras en pure stamboom, en pure “baasjes", zo dacht ik,… Mijn baasjes gingen met vakantie en ik mocht tijdens die tijd van ontspanning in een hotel wachten tot ze weer terug kwamen,… Maar dat duurde langer dan verwacht,… Ook de eigenaars van het hotel werden ongerust,… Ik werd daar achter gelaten voor maanden en maanden tot ze ACE - SHIN aanspraken, want mijn baasjes kwamen me nooit meer ophalen,… Mijn naam is Nicolas, ik ben een hartendief, ik ben lief en mooi, en iedereen wil me wel! Maar ik ben een echte American Akita, en voor je me in huis haalt zou je je even moeten verdiepen in mijn ras,… Ik ben een actieve jonge hond die wandelen moet en heel graag mee gaat in de auto,… Ik ben wel sociaal maar soms een beetje ruw,… Voorts spreekt iedereen hier vol lof over me, want zoals ik al zei, ik ben echt een lieverd, een grootste hartendief !!





Meer informatie over Nicolas vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten