vrijdag 4 mei 2018

DIKKE PLUIM VOOR STICHTING ACE!!!!

Hallo lieve dierenvrienden,
Was afgelopen woensdag bij de dierenarts met Lady Jane voor een inenting van ziekte van Weil.
Mijn dierenarts, gezegend met inmiddels de leeftijd van 85!! jaar en nog steeds praktiserend!! had even genoeg tijd om het inentingsboekje van de kleine te bekijken.
Zijn eerste reactie, wat een kleurrijk boekje qua stempels, maar toen hij verder keek was hij aangenaam verrast hoezeer de kleine  van alle kanten gevaccineerd was, waaronder ook getest op 4 tropische ziektes.
Zijn reactie daarop was, de adoptie van dit hondje moet je toch een vermogen hebben gekost, want in Nederland is dit laatste onderzoek een financieel zeer kostbare zaak….
Toen ik zei dat dit 300,00 euro was viel hij nog net niet van verbazing van zijn stoel,! Met daarop zijn vraag, hoe doen ze dat dan daar, want er moet toch enorm veel geld bij,  dit kan financieel toch nooit uit.
Waarop ik zei dat er gelukkig een heleboel lieve mensen zijn die de Stichting financieel ondersteunen.
Zijn reactie, nou.. dat komt ze zeker toe!!!
Kijk en mijn dierenarts krijgt natuurlijk vele hondjes ter controle, geadopteerd vanuit het buitenland, maar
had nog nooit zo,n compleet inentings- boekje gezien.. behalve dan van mijn cockertjes…
Moest dit even kwijt, want bemerk de laatste tijd dat er een bepaald soort mensen Ace in een kwaad daglicht willen stellen. Het waarom, mag me een raadsel zijn, heb de indruk dat velen niet weten waar ze over praten, in die zin hebben wel een klok horen luiden maar weten niet waar de klepel hangt……
Ik zou dit naast me neer kunnen leggen, maar dat kan en wil ik niet, dus vandaar mijn reactie.
En.. dat vertel ik ook aan een ieder die het maar horen wil, heb nu inmiddels 5!! hondjes via Ace gehad en never nooit geen problemen gehad.
Bij dezen..DUS DIKKE PLUIM VOOR ACE!!!
Liefs Tieske en de cockertjes.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten