woensdag 9 mei 2018

DAGBOEK - Pico wil naar huis,...

Hallo iedereen,
Mijn naam is Pico! Sinds een tijdje ben ik op zoek naar een warme mand, ik ben een energieke Spaanse schoonheid, die dolgraag wandelt en dolgraag bij je is,… Ik ben leergierig en ik gehoorzaam als geen ander, dit heb ik te danken aan mijn opvanggezin, dat heel veel met me bezig is en van mij een toffe kerel heeft gemaakt, al zeg ik het zelf! Ik hou enorm van andere hondjes, moest ik een vriendje hebben om mee te spelen, te ravotten, en samen mee op de bank te ploffen, zou dat mijn wens helemaal vervullen! Kleine kindjes zijn me te druk, maar een beetje ouder is geen probleem. Fietsers en joggers laat ik mooi in zithouding passeren, dat heb ik allemaal geleerd,… Maar ik hou niet zoveel van poezen,… Een baasje dat veel thuis is of een familie die veel tijd heeft zou ideaal zijn,… Sportieve mensen die samen met mij een leven willen opbouwen zou meer zijn dan ik durf te dromen,… Een baasje dat me niet teveel alleen laat, me begrijpt, me lief heeft en me knuffelt,… Jij zal mijn beste familie, mijn beste vriend worden, en ik zal je zeker niet teleurstellen!
Liefs,
Pico









Meer informatie over Pico vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten