donderdag 26 april 2018

Wat staat mij nu weer te wachten???

Hallo lieve dierenvrienden,
Wat staat mij  nu weer te wachten, ja, dat zal ze zich ongetwijfeld hebben afgevraagd….
Welnu, heb het kleine cockermeiske Lady Jane immers pas sinds afgelopen maandag, gisteren liep ze voor haar eigen veiligheid nog aan de lange lijn maar vanmiddag heeft ze losgelopen, samen met haar vriendjes.
Dat was dolle pret, huppelen door het hoge gras en uiteindelijk in een klein vijvertje belandt met 20 cm water.
En… voor de 1e keer zwemmen als een waterrat, uiteindelijk was ze zo moe dat ze op de picknicktafel aldaar in slaap is gevallen, de kleine schat.
Ja, klein lief cockermeiske, dat is het leven waar je het nu mee moet doen, volgens mij nog zo errug niet!
En.. er volgen nog zovele mooie dagen voor je vriendjes, voor jou en ook een beetje voor mij.
Lieve groeten van mij, en 3 slapende cockertjes.

Tieske Nieland.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten