donderdag 29 maart 2018

Teun

Vandaag een jaar geleden begon je grote avontuur. Je werd uit je vertrouwde omgeving in Algeciras, waar je anderhalf jaar had gezeten en dat zal voor jou gevoeld hebben als de hemel na de hel waar je je leven tot dan toe had doorgebracht, om in een vliegtuig naar Nederland te komen en vervolgens gedropt te worden bij een wildvreemde. Ik ben die nacht van de ene verbazing in de andere gevallen. Ik had me voorbereid op een angstig hondje...nou niets van dat alles in ieder geval niet naar mij toe. Je klom binnen een half uur naast me op bank en begon m'n gezicht te likken. Je bent naast me gaan slapen en je hebt je niet verroert die nacht.
Nu slaap je 's nachts naast mijn hoofd en word ik af en toe glimlachend wakker omdat een slap oorpuntje m'n neus kriebelt.
Gisteren kreeg ik de uitslag van je jaarlijkse APK en alle testen waren negatief en dat is maar goed ook want lieve Teun.... je moet op z'n minst nog honderd jaar bij me blijven
๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’“

foto van Monica Burger.

foto van Monica Burger.

foto van Monica Burger.

foto van Monica Burger.

foto van Monica Burger.

foto van Monica Burger.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten