zondag 21 januari 2018

Loulou nu Somi

Donderdag (de dag van de storm) kwam Loulou aan op Schiphol, na 3 uur vertraging.
Aangezien de adoptante met de trein uit Den Helder moest komen ging dat dus niet. Er was geen andere optie dan Loulou mee naar huis te nemen! Oh, wat een lief hondje! Mijn Zina vond het wel best en besteedde geen aandacht aan haar. Loulou heeft het hele huis verkent, wilde geen brokjes eten en omdat ze zo mager is heb ik haar een boterham met smeerworst gegeven. Heerlijk in een mandje de nacht doorgebracht!

De volgende ochtend ging mijn zus naar Friesland en heeft Loulou in Den Helder afgezet!

Bedankt Odette voor het opvangen van Loulou.

 Loulou kwam aan in een ‘geweldig mooie outfit’!

Loulou mee naar huis met mij; in de keuken is vast wel wat lekkers te halen! Ik heb honger!

Na het verkennen van de kamer eindelijk rust!

Bij deze de foto's Loulou heet bij ons Somi Lua en komt al aardig bij. Ze eet & slaapt en heeft nog niks in huis gedaan. Somi blaft niet en is al wat meer ontspannen. Dus het gaat goed. Vandaag is ze voor het eerst zonder riem in huis alleen buiten in de tuin hebben we haar nog aan een lange lijn lopen. Als ze ons ziet s'morgens staat ze bijna te dansen van blijdschap en schud ze haar kleine lijfje en staartje. Somi lust graag kleine gedroogde pensstaafjes De andere 3 ace dames zijn nieuwsgierig en accepteren haar maar Somi heeft nog wel pijn dus beschermd zichzelf door lichtjes te mopperen. Soms loopt ze al me ze mee naar de deur dus alles komt goed met kleine stapjes ze is hier nog maar net!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten