vrijdag 1 december 2017

Laima - 1 jaar samen

                                                                                                                        30 november 2017

Vandaag is het een jaar geleden dat ik Laima mocht ophalen van Schiphol en wat zijn we sindsdien gelukkig samen. Laima is een lief en aanhankelijk kroelkoppie, maar er zit ook lekker wat pit in. O wee als een hond in 'haar' straat loopt. Berg je dan maar. Maar als ik haar dan roep stopt ze met blaffen (ze moppert nog wel een beetje na) en komt dan keurig naar me toe. Dat vind ik dan weer super knap van haar. Katten zijn niet echt haar favoriet en onbekende honden vindt ze doorgaans nog een beetje eng. Zodra ze echter weet dat het goed volk is, is het ok. Woefie, de knuffel, is haar grote liefde. Als we thuiskomen gaat ze meteen kijken of Woefie er nog is. Zo schattig. Al gaat ze niet echt zachtzinnig met Woefie om. Hij mist al een oor, een oog en zijn neus en regelmatig vliegt Woefie door de kamer. En na een intensieve hondendag is er niets lekkerders dan slapen in een mensenbed.........Kortom: ik ben ontzettend blij met Laima en kan iedereen een adoptiehondje aanraden. Ik wil alle lieve mensen van ACE ontzettend bedanken voor al hun inspanningen om de honden en katten een warm thuis te geven. Ik ben zeer onder de indruk van de professionaliteit van ACE. Echt geweldig wat jullie doen!

En nu krijgt Laima wat lekkers en gaan wij taart eten. Dit moet toch gevierd worden!!!!!!


Hartelijke groeten,
Monique Harpman





Geen opmerkingen:

Een reactie posten