vrijdag 22 december 2017

Chewie once (#11252)

Beste Ace,
 
In februari 2016 hebben mijn ouders Chewie once via Ace geadopteerd. Wij noemen haar Chewie.
 
Het gaat geweldig met haar. Ze is zo ontzettend lief, gezellig en enthousiast. Ze vindt iedereen even leuk en alle mensen die haar zien zijn gelijk
gek op d’r. Mijn ouders zouden haar voor geen goud meer willen missen, en wij ook niet.
 
Bijgaand een collage van foto’s om te laten zien hoe Chewie in die 2 jaar veranderd is. Ik blijf me erover verbazen J. De eerste foto is in Spanje genomen, de tweede toen ze een week in Nederland was, de derde na een paar maanden en de laatste foto is van afgelopen maand.
 
Het zou leuk zijn als deze foto op Facebook of de website geplaatst kan worden. Ik weet alleen niet of dit het juiste emailadres is.
 
Wij willen jullie bedanken voor jullie geweldige werk en wensen iedereen bij Ace alvast hele fijne feestdagen!
 
Groetjes
 
Sylvia van der Ham

En mijn ouders Kees en Marianne van der Avort


Geen opmerkingen:

Een reactie posten