donderdag 7 december 2017

Bericht nummer 7500 !!!!

Lieve mensen dit is alweer het 7500ste bericht wat ik hier op het blog zet.
Ik ben het nog steeds niet zat dus jullie zitten nog wel even met me "opgescheept".
Ik heb bijna 3 dagen geen bericht hier kunnen zetten omdat ik was opgenomen in het ziekenhuis waar ik gelukkig, na veel onderzoeken, een hersenschudding bleek te hebben. Ik was een beetje ongelukkig van de trap gevallen.
De honden waren helemaal van de leg en waren blij toen ik gistermiddag weer thuis kwam.
Nu alles weer normaal voor de honden hier.

Hebben jullie een keer een leuk verhaal, mag ook minder leuk zijn of verdrietig, stuur het me op ace.shin.blog@gmail.com en ik zet het op het blog. Zonder jullie geen blogverhalen!

Liefs Ineke Jongeleen.

1 opmerking:

  1. Beste Ineke, ook even aan jezelf denken, wij wensen jou een spoedig herstel want zonder jou leek de blog inderdaad op de vele hondjes, ... verlaten.... Dikke proficiat van ons allen en volgende keer wat minder snel de trap af hé. Gerda Mertens

    BeantwoordenVerwijderen