woensdag 1 november 2017

Tibbe(voorheen Renske)



Lieve mensen,

Op 13 januari 2013, al weer bijna 4 jaar geleden, haalde ik Tibbe op bij Pia de Beer.
Daar was ze liefderijk opgevangen, vooral door de moeder van Pia. Een betere start had ze niet kunnen krijgen.
Ik heb een aantal puppy cursussen gedaan. Meer voor mij dan voor Tibbe. Ze leerde vlot. Ook hebben we aan sociaal wandelen mee gedaan.Waarbij ik zeer sociaal was en Tibbe haar eigen plan trok.
Tibbe blijft bang voor sommige honden. Vooral als ze er meer dan één tegen komt.
Ik laat haar veel los lopen. Ook kan ze naast de fiets lopen.Ze is veel in de tuin. 
Ik zou nog uren over haar kunnen vertellen. 
Hierbij een aantal foto's.




Ik ben gastouder bij gezinnen in hun eigen huis. Tibbe is dol op kinderen en ze gaat dan ook altijd mee.


Hier zie je Tibbe en mij met haar grote vriendin uit de straat Lucy.
Ze spelen heel wat af samen.

Sinds een jaar heb ik een kat uit Roemenië. Het zijn echt maatjes van elkaar

Elk jaar gaan we naar Vlieland. Een heerlijke vakantie voor ons allebei.

 Tja wat moet je als je eigen mandje verschoond wordt,dan ga je toch gewoon in het mandje van de poes!


Hartelijke groet, Liesbeth



Geen opmerkingen:

Een reactie posten