dinsdag 17 oktober 2017

Odi

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer Odi de lekkere eigenwijze knuffelbeer.
Het gaat onwijs goed met mij. 
Elke dag heb ik het maar druk met me zusje Noa.
Spelen rennen vliegen en grapjes uit halen.
Ook ben ik onwijs gegroeid en ben aardig op het gewicht wat ik behoort te zijn.
Mijn achterhand is ook onwijs sterk geworden en kan zelfs kleine stukjes mee gaan hardlopen of lange afstanden lopen zonder moeite.
De laatste weken speel ik ook echt met een tennisbal en breng hem ook al echt terug bij mijn papa of mama als ze de bal hebben gegooid knap van mij hè,
Ondertussen ben ik ook al wezen kamperen wat was dat gaaaaaf slapen in een tent.
Ik baalde ook wel een beetje toen we weer terug naar huis moesten.
Ook heb ik leren zwemmen want dat kon ik niet.
Ik was denk ik nog nooit veder in het water gekomen dan alleen een beetje aan de kant.
Waar ik nog staan want als het wat dieper werd vond ik het toch best spannend en maar raar.

Mijn zusje Nikki is heel veel ziek geweest en moest elke keer naar het ziekenhuis en als ze weer thuis was gingen we samen lekker kroelen op de bank.
Zodat ze weer een vrolijk werd en zich beetje beter zou gaan voelen.
Gelukkig gaat het weer een stukje beter met mijn zusje Nikki.

Oooh!, en ik wordt ook echt verwend hoor.
Heb een nieuwe riem gehad en voor in het donker zelf een riem met lampjes
Wel erg cool hoor!
En een mooie knuffel beer en een lekker groot bot om op te knagen.
En rijst met vlees jammieeeeee daar ben ik gek op. 


Ik heb ook al heel veel vriendjes gemaakt en elke kindje wat bij ons komt spelen
Daar wil ik dan ook altijd mee spelen

Ik ga weer eens kijken of ik wat lekkers krijg.
Als ik maar lief genoeg kijkt lukt het me meestal wel.
😁

Dikke knuffel van Odi






Geen opmerkingen:

Een reactie posten