vrijdag 20 oktober 2017

Marley / ace ervaring

Zelf heb ik stage gelopen bij ACE rond februari voor 4 weken ik heb enorm veel geleerd en gezien en natuurlijk ook verliefd geworden op vele honden!
Deze tijd hou ik vast bij me hart, de ervaring die ik heb mogen opdoen is geweldig!
Ik ben zelf toen destijds verliefd geworden op Marley de bekende husky die problemen heeft/had met zijn evenwicht waardoor die helaas vaak omviel.
Maar doordat die juist zo schat van een beest was en zo groot hart heeft viel ik als een baksteen voor hem!
En ik kan het nog steeds niet geloven maar nu heb ik hem gewoon thuis! Elke dag is geweldig met hem en elke dag geniet ik weer onwijs van hem!
Hij speelt heel de dag door met onze andere hond Nika, samen delen ze speeltjes liggen ze samen in 1 mand.
Marley doet het onwijs goed hij houd enorm erg van lange wandelingen en soms laat ik hem zelfs even los lopen zodat hij heerlijk even kan rennen.
Nogmaals bedankt voor alles wat jullie gedaan hebben voor mij en me familie!


Groetjes Romaysa Kouwenberg






Geen opmerkingen:

Een reactie posten