zondag 10 september 2017

OPEN Dag

Lieve ACE VRIENDEN,
Wat was het weer gezellig op de open dag en wij  honden hadden dikke pret.
Ik heb mij  heel erg uitgesloofd heel veel rondjes rennen, mijn vrouwtje moest in de stromende regen mij gaan zoeken want rondjes door het restaurant rennen, van binnen en dan naar buiten, dat vond ik het einde.
Gelukkig is het weer in de middag opgeknapt, toen waren mijn vrouwtje en ik al weer weg, wij hadden helaas de regen.
Maar desondanks genoten.
Ik ben nog aan het uitrusten, want wat is dat vermoeiend zo spelen met al mijn Apaanse vriendjes.
Maar wij hebben allemaal in elkaars oortjes gefluisterd dat wij zo dankbaar zijn om geadopteerd te zijn ondanks de regen waar wij niet zo van houden brrrr. koud.
Nu maar hopen dat iedereen het heeft meegemaakt en ernstig gaat nadenken om ons te adopteren wij zijn zooooo   lief.
Mijn vrouwtje heeft wat foto's gemaakt.
Heel veel knuffels van Gabber.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten