maandag 11 september 2017

Happy ending Peperke

Eerder deze week was mijn naam nog Peperke maar nu ben ik Pancho. Ben verhuisd uit de refugio en woon nu in Boom. Toen ik hier aankwam dacht ik dat ik in een ander opvang centrum was gekomen omdat er maar hondjes bleven bijkomen. Nu vind ik het hier al best gezellig, er wonen hier veel lotgenoten die dezelfde reis hebben gemaakt als ik. Het is wel handig dat ze mij kunnen helpen want ik moet nog wennen aan de gewoontes van mijn nieuwe baasjes. Zo leer ik al goed naar buiten te lopen om te plassen, als ik het niet vergeet. Op de zetel of in een mand slapen doe ik ook wel liever dan op de koude vloer. In Spanje hebben ze mij kort geschoren omdat ik niet zo goed was verzorgd maar ik hoop dat ik snel terug wat meer haar heb, het is hier wel kouder maar dat neem ik er graag bij. Krijg hier altijd lekkere brokken en soms ook een snoepje, mag veel in de tuin spelen en ga ook wandelen naar het park. Ben hier nog maar even maar weet nu al dat ik niet meer weg ga. 
Groetjes, 
Pancho







Geen opmerkingen:

Een reactie posten