zondag 27 augustus 2017

Laima

Laima is nu bijna 9 maanden bij me en het is een fantastisch hondje en een heerlijk kroelkoppie. Haar mandje zet ik 's avonds naast me op bed, maar vaak kruipt ze lekker dicht tegen me aan als we gaan slapen. Of ik zie 's ochtends twee allerliefste ogen vanuit haar mandje me aankijken en dan komt ze even gezellig bij me liggen. Ze weet heel goed het verschil tussen een werkweek en weekend. Als ik naar mijn werk ga geef ik Laima een dikke knuffel en gaat ze slapen. Maar als ik in het weekend aanstalten maak om weg te gaan is ze er als de kippen bij om mee te gaan. Op het station loopt ze rechtstreeks naar de lift en blijft daar keurig wachten. Zo schattig.
Ze is heel nieuwsgierig naar andere honden, wil altijd even snuffelen, maar ze weet niet zo goed hoe ze met ze om moet gaan en ze vindt het dan allemaal heel spannend. Een honden gedragstherapeute traint ons om Laima hier stap voor stap bij te helpen.
Ik wil iedereen van ACE een grote pluim geven en ontzettend bedanken voor het fantastische werk dat ze doen ongeacht leeftijd, ras en gezondheid van een hond/kat. Ze verdienen allemaal een goed leven.

Monique Harpman 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten