zaterdag 5 augustus 2017

Jo

Hallo lieve dierenvrienden,
Bijgaande een foto van Jo, mijn Cockertje vanuit Spanje geadopteerd via Ace, die dus nu inmiddels 15 jaar is met vele lichamelijke klachten..
Echter, het is een die hard, ondanks zijn leverziekte, vergroot hart e.d.
En ja, het is en blijft een Cockertje, in die zin, we kwamen vanmorgen net weer terug van de dierenarts vanwege zijn overgeven en diarree, en na een uur kwam Jo terug op zijn wankele beentjes met een verdronken vogeltje in mijn vijver ..
Eerder toen wij nog gezamenlijk het  veld in gingen, zei ik ook altijd tegen mijn Cockerbende, mammie heeft de braadpan al op het vuur staan, dus vang maar even een haas of gans, grapje hoor..
Ik weet inmiddels dat ik Jo niet meer lang bij me mag hebben, maar de herinneringen blijven, zou het niet graag gemist willen hebben, mijn kleine grote schat…
Lieve groeten van Jo, Jody, Marie-Sol en Tieske.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten