woensdag 12 juli 2017

Kibo nu Timo

Hallo lieve mensen... Timo hier!!

Ik woon nu in Goes (Zld.) en heb het prima naar mijn zin!
In het begin vond ik het nog erg leuk om 's nachts te gaan piepen, maar nu heeft het vrouwtje mij ergens anders gezet en dat vind ik toch wel fijner.
's Ochtends en 's avonds laat lopen we vaak met zijn 4tjes.
Mijn ene halfzusje deelt nog weleens tikken uit en mijn andere halfzusje is nog wel bang voor mij, maar toch lopen ze graag een rondje met mij mee.
Ook loop ik al geregeld los (waar het kan en mag), maar hou altijd wel graag in de gaten waar mijn vrouwtje is.
Soms heb ik weleens een dolle bui en doe ik net of ik haar niet hoor, zoals wanneer ik eendjes hoor of zie dat vind ik helemaal geweldig, lekker opjutten... maar het vrouwtje vind dit niet zo leuk, dus wanneer ze even niet kijkt neem ik een sprintje.
Ook ben ik al een paar keer uit logeren geweest en dit vond ik helemaal geweldig al die aandacht alleen voor mij en ook daar mag ik meerijden in de auto en dan kijk ik mijn ogen uit!!
Met het warme weer zijn wij trouwens naar het strand geweest en ik wist niet wat ik zag, zoooveel mensen die daar gewoon in het zand lagen... is dit normaal?
Vrouwtje dacht dat ik het water (vooral de golven) wel beetje eng zou vinden, maar ik liet haar even zien hoe stoer ik was en begon gelijk te zwemmen!
Ook wanneer ik andere honden zie doe ik heel stoer, vrouwtje noemt mij dan een echte macho...

Oja, ik heb al een keer de dierenarts hier ontmoet, omdat mijn ontlasting nogal dun bleef en kreeg hiervoor een kuurtje mee en ik mocht alleen maar gekookt voedsel eten, daarna moest het vrouwtje kijken hoe de ontlasting toen was en voorzichtig weer terug gaan op brokjes, nu had het vrouwtje andere brokjes gekocht speciaal voor gevoelige darmpjes en ik merk toch al een verschil...

Het vrouwtje stuurt ook even wat foto's van mij, zodat jullie ook kunnen zien hoe fotogeniek ik ben!!

Maar nu ga ik weer even naar buiten toe....

Tot horens,

Woef Timo!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten