woensdag 21 juni 2017

Transavia deed me Even schrikken,....oeps, was positief !!

Deze morgen was het weer heel vroeg dag, maar met plezier, want weer enkele gelukkigen mochten naar huis !
Alles ging goed, ik was al terug in de refugio, toen ik plots telefoon kreeg van een dame van Transavia,…
“Spreek ik met de verantwoordelijke van ACE?” vroeg ze,…” “Het gaat over Uw hondjes “ vervolgde ze,…
Mijn hart maakte al een sprongetje, ….ik dacht, hier gaan we dan,…wat zal er nu weer zijn,…het ging meteen naar mijn hart, de angst zat er weer goed in,…
Toen begon ze me te complimenteren dat onze hondjes er geweldig uit zagen, heel braaf waren en erg verzorgd waren,..
Dat onze kooien netjes en proper waren en dat ze graag fotootjes wilde bezorgen van hoe en wat er met hen nu gebeurd,..
Ik was helemaal verbouwereerd, maar vond het uiteindelijk wel een aangename wending!
Na hetgeen er de laatste weken gebeurde met Transavia, verhalen van Peter Koekebakker, is dit een positieve wending, waarvan we aangenaam en positief verrast waren ! 
Bovendien was het Kelly die Copernicus, onze oude Mastin, van de ketting gered, en McGyver, die uit de hel werd gered, weer echte geluksvogels die naar huis vlogen!  Eind goed Al goed, en Bedankt Transavia !!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten