maandag 12 juni 2017

Feest voor Queso en Huggo

Wat een feest!
Huggo en Queso vertellen:
Gisteren een zware gotchafuif gehad! Amaai!. We hebben de pootjes nogal kunnen uitslaan. Wat een lol! 


Jullie vragen je af wat er aan de hand was natuurlijk. Wel dit weekend hadden we een dubbele verjaardag te vieren.
* Gisteren was het voor mij, Queso, twee jaren geleden dat ik voor het eerst pootjes had gezet op Belgische bodem en dat ik kennis maakte met mijn nieuwe thuis.
* En voor mij, Huggo, is het vandaag 6 maanden geleden dat ik voor het eerst mijn pootjes heb gezet op Belgische bodem en kennis maakte met mijn nieuwe thuis.
Dus hadden de baasjes besloten dat daar wat animatie, een natje en een droogje bij hoorde.
In de namiddag vertrokken we naar onze nichtjes Laika en Noor. Dat zijn twee leuke Spaanse galgos.   Wat een verrassing! De poort was versierd, speciaal voor ons. 

En eveneens speciaal voor ons, de twee feestvarkens, had tante Anny, terwijl nonkel Pol de poort versierde, hondencakejes gebakken.  

Ook mijn nichtje Cookie en mijn neefje Cox waren van de partij. Dat zijn twee langharige teckels en, samen met mijn zusje Molly, de 3 Belgen van onze grote hondenfamilie. Mijn broertje Babel komt eveneens uit Spanje maar is geen ACE-ertje. Hij kwam met een andere organisatie naar België iets meer dan een jaar geleden nu. En uiteraard waren mijn tante Monique en nonkel Jean-Pierre er ook. Dat zijn de baasjes van Cox en Cookie.

Nadat het humane ras zich had verlekkerd aan onze mooi versierde verjaardagstaart, kregen wij, de 8 hondjes, elk een roomsoesje. Dat was even om de pootjes van af te likken. Zo lekker.
En toen was het party-time. Rennen en crossen op de grote speelplaats. 

De zon was van de partij. Het was lekker warm. We deden leuke spelletjes met mekaar. Bloembaksnuffelen. Goed begin, leek ons! 

Tennisballen apporteren. Nog beter! Vogeltjes jagen ook (wat de baasjes écht niet zo fijn vonden) maar voor ons de max, grote fun. Tot de baasjes roet in het eten kwamen gooien en ons een standje gaven. Dat was dus spijtig genoeg maar van zeer korte duur. Maar dat standje kon onze feeststemming niet temperen hoor. 

Dan maar blaffen op de honden uit de buurt die het waagden in de buurt van de poort te komen. Ook grote lol. Wij met z’n achten tegen één of twee hondjes die daar toevallig langs liepen. Toppie! Geen uitnodiging, geen toegang! Privéfuif! Het was een fantastisch feest dus. We hebben genoten. En al de baasjes ook. Zeker voor herhaling vatbaar.    




1 opmerking:

  1. was een super partyke gegeven met veel plezier en heeeeeel veeeeel liefde groetjes tante anny

    BeantwoordenVerwijderen