dinsdag 13 juni 2017

Daisy (ACE Ariana)

Sinds kort woont Daisy (ACE Ariana) bij ons. Vanaf dag 1 was duidelijk hoe bijzonder deze teckeldame op leeftijd is. 11 jaar lang heeft ze in een kooi geleefd van een broodfokker en nu mocht ze eindelijk weg, omdat ze een 'slechte fokteef' was geworden. Als je Daisy ziet in haar doen en laten dan breekt ergens je hart om haar verleden, maar kleurt ze je dag met haar aanwezigheid. Onvoorstelbaar met hoeveel lef, onbevangenheid en positiviteit Daisy in het leven staat. Daar kunnen we allemaal iets van leren. Ze is dag en nacht aan mijn zijde, heeft een eigen mandje op mijn werk. Ze ligt daar lekker rustig te slapen of soms even op mijn schoot 😉 Thuis is ze al helemaal opgenomen in de 'roedel' van 3. Astro de grote, beetje lompe reu en Fortu, ook wat op leeftijd zijnde reu. Ze wordt wel eens omver gelopen door Astro en ook al denkt mijn moederhart dan oei, Daisy geeft er niet om en je ziet haar denken; ik hoor erbij en je hoeft me niet met fluwelen handschoentjes aan te pakken. Zo leuk als de honden samen graven naar muisjes. Daisy doet dan enthousiast mee. Waar Astro met zijn enorme poten in no-time een krater heeft gecreëerd, is het bij Daisy een kuiltje.. Maar dan schiet ze onder Astro's poten door naar zijn kuil en hangt ze met haar buik op de hoop zand voor het gat en kan ze nog nét met haar kleine pootjes verder het gat uitgraven! We zijn allemaal heel erg gek op Daisy en gaan haar de beste oude dag denkbaar bezorgen met veel knuffelen, wandelen, lekker eten en genieten van het leven met elkaar. Want dat heeft ze verdiend, daar is geen twijfel over mogelijk!

Groetjes, Sandra, Quinten en Julian
En pootje van Daisy, Fortu en Astro








Geen opmerkingen:

Een reactie posten