vrijdag 30 juni 2017

Algodon nu Jamie

Dit zijn mijn Spaanse vrienden in februari hebben we Donny (Evangelo) mogen ophalen groot zwart nu inmiddels super gespierd maar met een heel klein hartje en een tikkie onzeker maar wat een lieverd zeker geen allemans vriend maar voor mij is het mijn shaduw altijd bij me trouw en zeer liefdevol. En nummer 2 nu 6 maanden oud lichtbruin sinds 14 juni bij ons ons in huis en wat een boef naam Algodon nu Jamie hieper aktief en loopt de hele dag te zoeken naar rottigheid springt van stoel naar stoel  over de salontafel naar de poef zonder de grond te raken dat kan natuurlijk niet dus nu even opvoeden het is een uitdaging want je kan slecht boos worden op deze boef maar wat houd ik van mijn schatjes. ACE  petje af voor het werk wat jullie verrichten echt super!! Groetjes van ons en veel liefs voor al die schatjes die nog een goeden mandje zoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten