dinsdag 16 mei 2017

Albabina

Hoi iedereen,
ik ben Donna, Albabina voor ace.
Ik heb het prima naar mijn zin in bij mijn opvang gezin maar wat zou een gouden mandje welkom zijn. Ik ben 5 jaar. Een vrouwtje. Heb littekens van mijn verleden maar eigenlijk wel een lieverd en dat is super knap als je mijn verhaal kent.
Okee katten opjagen doe ik wel of konijntjes maar dat is toch niet zo erg?
Een beetje bang voor harde geluiden,zoals scooters of vuurwerk das ook wel een dingetje. 
Maar ik loop keurig aan de riem. Ik kan ook los en loop dan niet weg . Kinderen vind ik ook lief vooral de wat oudere. Ik kan goed alleen thuis blijven. Maak niks kapot ben een knappert.
Ik hou van eten,ben daarom iets te dik maar het smaakt me allemaal zo lekker hihi.
Tot de volgende keer groet Donna (Albabina)







Meer informatie over mij vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten