zaterdag 22 april 2017

Die Spanjaarden, ik begrijp er niets van!!!

Al ruim 3 jaar geleden is Kiki bij ons komen wonen. Eerst als 'zusje' van mijn Jack Russell Joop, die bijna 18 werd, en toen werd zij Nr.1 ,De Prinses!!, in ons leven.
Ze is vreselijk lief en doet alles goed, ze krijgt bijna alles wat haar hartje begeerd en mijn man en ik zijn smoorverliefd op haar. Ze krijgt botjes en balletjes en kauwdingen maar het boeit haar nooit echt. Als we bijv. haar eten neerzetten gaat ze pas eten als ze echt trek heeft. (Of als de kat binnenkomt, want stel je voor. . . .)
Maar wat er toch vanmiddag gebeurde . . . .
2de paasdag, gewandeld en even een terrasje gepakt. Terug gelopen naar huis en Kiki mag dan de laatste 70 meter los naar huis rennen. Dus ik maak haar riempje los, ze sprint richting huis, gaat 1 pad eerder, bij de buren, het pad op, steelt het varkensoor van Pip de buurhond ( die er niet was) , rent bij ons de tuin in, duikt onder een flinke struik waar wij niet bij kunnen en begint heerlijk op haar gestolen oor te knagen!!!
Ahhh. . .! Dat doet ze anders nooit!!!!!
Morgen maar even een nieuw oor kopen voor Pip. 😁

foto van Marjon Elout.

foto van Marjon Elout.

foto van Marjon Elout.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten